چگونه مدیر فروش مان را دیوانه کنیم؟

روش های بسیاری برای دیوانه کردن مدیران فروش وجود دارد که اگر با آنها پدر کشتگی دارید و می خواهید هر چه سریعتر از مجموعه تان خارج شوند، لطفا این موارد را به کار ببندید:

  • سعی کنید مدیر فروشی را استخدام کنید که تاکنون هیچ تخصصی در فروش محصولات شما نداشته است. اگر احیانا سابقه فروش هم نداشته باشد که چه بهتر.
  • در بدو ورود اطلاعات صحیحی از محصول به او ندهید.
  • از همان بدو ورود به او بگویید که باید شناسنامه محصولی در خور و در حد متخصصان این حوزه در عرض سه روز آماده کند و به شما تحویل دهد.
  • از مزایای محصول تان فقط بگویید و نگذارید ذره ای از نقاط ضعفش مطلع شوند.
  • هیچ رقمه حاضر نشوید که موجودی محصول را بدانند. آنها باید بروند و به مشتری شان قول بدهند و بعد آبروی شان برود.
  • مدیر فروش را تشویق به فروش محصولی کنید که بازه زمانی مشخصی را برای تولید باید طی کند و به سرعت قابل عرضه و ارائه نیست.
  • هر چقدر بیشتر به مدیر فروش فشار وارد کنید که قول محصولی را بدهد که اساسا وجود ندارد و قابل تهیه نیست، به هدف تان نزدیک تر می شوید.
  • وقت مدیر فروش را به پر کردن فرم ها و گرفتن امضاهای مختلف تلف کنید.
  • نرم افزاری سیستماتیک برای مدیریت فروش و پیگیری مطالبات تیم فروش نداشته باشید.
  • حقوق ثابتی برایش ببندید و اصلا برایتان مهم نباشد ۱ عدد محصول  ۱ قرانی برایتان می فروشد تا ۱۰۰ عدد محصول میلیاردی.
  • به کرات قیمت گذاری کنید و اگر با مشتری روی قیمتی توافق کرد زیرش بزنید.
  • و در نهایت برای تیر خلاص، تمام نقطه ضعف های کل مجموعه را سر او خراب کنید.

حالا البته خودتان صلاح می دانید، ولی در چنین شرایطی بنده خدا را نگه ندارید، یا اخراجش کنید، یا کل واحدش را منحل کنید. چون شما درست بشو نیستید.

اگر هم خیلی اصرار به ادامه دارید، قبل از استخدام مدیر فروش جدید نگاهی به مدیریت صحیح تیم های فروش داشته باشید.

به اشتراک بگذارید
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در linkedin
پست های مرتبط

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.