اهمیت رویه مند بودن

شرکت ما رویه های مشخصی داشت. مثلا اینکه در انتهای هر ماه برای پرداخت یک هزینه روتین باید یک نامه به کارشناس مالی می زدیم، بعد بهش زنگ می زدیم که باعث می شد به مدیرش ایمیل را فوروارد کند. بعد صبر می کردیم می دیدیم خبری نیست. زنگ می زدیم به مدیر مالی که برو ایمیل فلانی را ببین. بعد تازه اون ایمیل را می دید، می گفت تاییدیه مدیریت عامل کو؟ بعد می گفتیم این همون هزینه هست که شش ماهه داریم می دیم، هر ماه هم همین شکلی دادیم پرداخت شده. می گفت خب اشتباه می کردیم که می دادیم. از الان نباید اینجوری بدیم. بعد دوباره یک هفته جنگ و دعوا داشتیم و تهش بین سه تا کارشناس پاسکاری می شد و با قهر و دعوا هزینه پرداخت می شد. البته چون یک رویه ثابت بود و ما یک شرکت رویه مند بودیم، ماه بعد هم طبق همین رویه عمل می کردیم.

به اشتراک بگذارید
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در linkedin
پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.